Головна мета – формувати високорозвинену особистість, яка поєднує в собі духовне багатство, національну свідомість, моральну чистоту і фізичну досконалість.
Основні завдання:
- формування національної свідомості, любові до рідної землі свого народу, мови бажання працювати для розвитку держави;
- формувати особистість майбутнього кваліфікованого робітника для якого характерні почуття господаря, високий ступінь трудової активності, ініціативності та самовдосконаленості;
- виховувати громадянина суспільства, який усвідомлює вже сьогодні всю важливість економічних знань і необхідність вміло використовувати ці знання в найближчому майбутньому, який хоче змін на краще для своєї держави і для себе, формує в собі здатність до саморозвитку, самоосвіти, творчої ініціативи та активності, самостійності у прийнятті рішень;
- прищеплювати шанобливе ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну;
- виховувати духовну культуру особистості, створювати умови для вільного вибору нею світоглядної позиції;
- стверджувати принцип загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, працьовитості;
- формувати культуру взаємин між учнями, культуру взаємин зі старшими;
- виховувати повагу до закону, державної символіки, формувати правову культуру молоді;
- розвивати індивідуальні здібності і таланти учнів, пропаганду основ здорового способу життя;
- формувати екологічну культуру людини, гармонійні стосунки з природою;
- створити умови для соціальної реабілітації педагогічно запущених учнів.
Основні напрямки виховної роботи:
- Суспілне виховання;
- Родинно-сімейне виховання;
- Національно-патріотичне виховання;
- Трудове виховання;
- Художньо-естетичне виховання;
- Моральне виховання;
- Екологічне виховання;
- Формування Здорового способу життя;
- Превентивне виховання;
- Сприяння творчому розвитку особистості.
Принципи виховної роботи ліцею:
Процес виховання ґрунтується на таких принципах:
- Цілеспрямованість виховання.
- Зв’язок виховання з життям.
- Єдність свідомості та поведінки у вихованні.
- Виховання в праці.
- Комплексний підхід у вихованні.
- Виховання особистості в колективі.
- Поєднання педагогічного керівництва з ініціативою та самодіяльністю учнів.
- Поєднання поваги до особистості вихованця з розумною вимогливістю до нього.
- Індивідуальний підхід до учнів у вихованні.
- Принцип системності, послідовності й наступності у вихованні.
- Єдність педагогічних вимог ліцею, сім’ї і громадськості.