Головна мета – формувати високорозвинену особистість, яка поєднує в собі духовне багатство, національну свідомість, моральну чистоту і фізичну досконалість.

Основні завдання:

  1. формування національної свідомості, любові до рідної землі свого народу, мови бажання працювати для розвитку держави;
  2. формувати особистість майбутнього кваліфікованого робітника для якого характерні почуття господаря, високий ступінь трудової активності, ініціативності та самовдосконаленості;
  3. виховувати громадянина суспільства, який усвідомлює вже сьогодні всю важливість економічних знань і необхідність вміло використовувати ці знання в найближчому майбутньому, який хоче змін на краще для своєї держави і для себе, формує в собі здатність до саморозвитку, самоосвіти, творчої ініціативи та активності, самостійності у прийнятті рішень;
  4. прищеплювати шанобливе ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, що населяють Україну;
  5. виховувати духовну культуру особистості, створювати умови для вільного вибору нею світоглядної позиції;
  6. стверджувати принцип загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, працьовитості;
  7. формувати культуру взаємин між учнями, культуру взаємин зі старшими;
  8. виховувати повагу до закону, державної символіки, формувати правову культуру молоді;
  9. розвивати індивідуальні здібності і таланти учнів, пропаганду основ здорового способу життя;
  10. формувати екологічну культуру людини, гармонійні стосунки з природою;
  11. створити умови для соціальної реабілітації педагогічно запущених учнів.

Основні напрямки виховної роботи:

  • Суспілне виховання;
  • Родинно-сімейне виховання;
  • Національно-патріотичне виховання;
  • Трудове виховання;
  • Художньо-естетичне виховання;
  • Моральне виховання;
  • Екологічне виховання;
  • Формування Здорового способу життя;
  • Превентивне виховання;
  • Сприяння творчому розвитку особистості.

Принципи виховної роботи ліцею:

Процес виховання ґрунтується на таких принципах:

  1. Цілеспрямованість виховання.
  2. Зв’язок виховання з життям.
  3. Єдність свідомості та поведінки у вихованні.
  4. Виховання в праці.
  5. Комплексний підхід у вихованні.
  6. Виховання особистості в колективі.
  7. Поєднання педагогічного керівництва з ініціативою та самодіяльністю учнів.
  8. Поєднання поваги до особистості вихованця з розумною вимогливістю до нього.
  9. Індивідуальний підхід до учнів у вихованні.
  10. Принцип системності, послідовності й наступності у вихованні.
  11. Єдність педагогічних вимог ліцею, сім’ї і громадськості.